Σκοπός του παρόντος Κανονισμού είναι η βέλτιστη διαχείριση των καταγγελιών, των παραπόνων και των θετικών εντυπώσεων των ληπτών/τριων υπηρεσιών υγείας από τα Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ., με επιμέρους στόχους:

α. τη διασφάλιση και την προστασία των δικαιωμάτων των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας,
β. την ενίσχυση της λογοδοσίας και της διαφάνειας,
γ. την ανάδειξη των αναγκών και των δυνατών και αδύναμων σημείων στο πλαίσιο λειτουργίας των
νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ. και
δ. την αξιοποίηση της πληροφόρησης και της συνεργασίας για τη λήψη διορθωτικών μέτρων ή/και
την προώθηση των καλών πρακτικών.

 

ΕΝΤΥΠΑ

Αναλυτικά ο Κανονισμός Ενιαίας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παραπόνων ΕΔΩ

Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο Υποβολή Καταγγελίας – Παραπόνου ΕΔΩ

Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο Υποβολής Θετικών Εντυπώσεων ΕΔΩ