Ορισμός Υπευθύνου Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (Υ.Π.Π.Α.) της Αποκεντρωμένης Οργανικής Μονάδας Κύμης.
Στοιχεία Επικοινωνίας
Ονοματεπώνυμο: Γκίκα Αικατερίνη
Τηλέφωνο 2222350155
Email : yppa@gnkymis.gr
ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΡΙΣΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ(Υ.Π.Π.Α.)
Σύστημα Εσωτερικής και Εξωτερικής Αναφοράς παραβιάσεων ενωσιακού δικαίου στους φορείς του δημόσιου τομέα, σε εφαρμογή των διατάξεων του ν.4990/2022 (Α΄210).
Οι εσωτερικές αναφορές μπορεί να υποβληθούν, επώνυμα ή ανώνυμα, με τους εξής τρόπους:
- Εγγράφως:
- Αυτοπροσώπως ή Ταχυδρομικά στην έδρα του Νοσοκομείου (Νοσοκομείο Κύμης, Τ.Κ. 34003 Κύμη), σε φάκελο που φέρει την ένδειξη «ΥΠΟΨΗ Υ.Π.Π.Α.» ή «Αναφορά του ν.4990/2022» ή άλλη ένδειξη που να υποδηλώνει ότι η εν λόγω αναφορά εμπίπτει στις διατάξεις του ν.4990/2022.
- Με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση yppa@gnkymis.gr
- Προφορικώς:
- μέσω προσωπικής συνάντησης του αναφέροντος με τον Υ.Π.Π.Α., κατόπιν αιτήματος το οποίο υποβάλλεται προφορικώς στην τηλεφωνική γραμμή 2222350155 ή μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση ως ανωτέρω.
Σύμφωνα με τον ν.4990/2022 ως ενιαίος εξωτερικός δίαυλος αναφοράς για όλες τις κατηγορίες αναφορών ανεξαρτήτως είδους ή φορέα καθιερώνεται από τον Νόμο η Εθνική Αρχή Διαφάνειας [Ε.Α.Δ.] / βλ.παρ.1β, του άρθρου 3, του εν λόγω νόμου. Η αναφορά στην Ε.Α.Δ. υποβάλλεται γραπτώς ή προφορικώς. Η προφορική αναφορά είναι δυνατό να υποβληθεί μέσω τηλεφώνου ή άλλων συστημάτων φωνητικών μηνυμάτων, καθώς και μέσω προσωπικής συνάντησης με πρόσωπο που έχει οριστεί από την Ε.Α.Δ. εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, κατόπιν αίτησης του αναφέροντος.
Η Ε.Α.Δ. προβαίνει στην παραλαβή και διαχείριση αναφορών που κατατίθενται ενώπιόν της, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το οποίο δεν δύναται να υπερβαίνει τους τρεις (3) μήνες ή τους έξι (6) μήνες σε ειδικώς αιτιολογημένες περιπτώσεις, ενώ κοινοποιεί στα αναφέροντα πρόσωπα το τελικό αποτέλεσμα των ερευνών που κινήθηκαν από την αναφορά.
Η Ε.Α.Δ. συνεργάζεται με τους αρμόδιους δημόσιους φορείς στους οποίους διαβιβάζεται η αναφορά, οι οποίοι έχουν την υποχρέωση να παρέχουν ενημέρωση σχετικά με την πορεία της εντός οριζόμενης προθεσμίας και σύμφωνα με συγκεκριμένη διαδικασία.
Κανονισμός Ενιαίας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παραπόνων από το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριων Υπηρεσιών Υγείας του Γ.Ν. – Κ.Υ. Κύμης